close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 BeautySalon 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[請益] 大家夏天也會用水磁場嗎?
Feb 23rd 2014, 21:33, by wei0908

作者wei0908 (wei什麼)

看板BeautySalon

標題[請益] 大家夏天也會用水磁場嗎?

時間Sun Feb 23 21:33:52 2014

我去年秋天開始用水磁場 覺得滋潤保濕效果不錯 但我倩碧愛用者的朋友聽到我在用後 說他不太敢用水磁場 覺得它太補了... 他都只用潤膚膠 平常我的保養法是 卸妝&洗面乳後 有時用化妝水(MUJI的敏感肌化妝水)後再擦水磁場 有時是省略化妝水 直接擦水磁場 然後最近我的水磁場和化妝水都快用完了 想說要趁春天化妝品節時補貨一下 接下來服役的化妝水是KANEBO的SUISAI的保濕化妝水 (朋友送 所以就先不打算添購化妝水了) 現在我的問題是 我接著還要繼續用水磁場嗎? 還是買潤膚膠就好? 夏天用水磁場會太補嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.64.15.73

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    harounwyn 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()